16 oktober, en speciell dag!

Inte bara för att jag fyller år idag, utan också morfar som gick bort förra året, så detta är första gången i mitt liv som jag inte firar med min underbara morfar
Mamma Liza och Olle va nyss här, fick en bok av mamma och pappa som jag önskar mig. ;)
I morse kom Micke in sjungande när jag låg och amma. Av han fick jag ett presentkort på ansiktsbehandling ;)
Nu behöver jag inte ha mer, är hur nöjd som helst..
Blir inget firande för mig idag, två barn i familjen fyller år denna vecka också så jag tyckte att dom skulle få fira deras födelsedagar ordentligt istället ;)
Det går inte att dra ihop familjen på min sida bara sådär eftersom vi blir 18 st när vi kommer ihop, och ett jävla liv ;)

Nu ska jag fira vidare med min son.

Saknar dig morfar, grattis på 93 års dagen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0