Baka baka liten kaka!

Jo så är det, i fredags skulle jag få lite fikagäster och då satte jag igång och baka, alltid kul och gott med hembakat tycker jag själv ;) Efter 4 timmar va jag klar med snoddas, kladdmuffins och hallongrottor :) Sen kom mina gäster, fin fina presenter fick jag, och Abbe fick jätte fina kläder :)

Abbe har blivit en stoor kille nu, sitter i matstolen och gåstolen (en liten liten stund) snart börjat han väl gå på sina små ben ;)

Idag kom syrran och hennes sambo med barn på fika och då passade vi på att tigga om hjälp att få upp våran säng till de nytapetserade sovrummet. Det va inte bara att bära upp den för trappan utan vi va tvungna att ta loss räcket från balkongen och hissa upp den där ;) Men så fint det blev :) får se om vi sover gott inatt bara, och att Abbe sover bättre än någonsin kanske? ;)

Jag har även börjat sy en massa så om någon är sugen på en dregglis eller två så hör av er till mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0