Händelserik dag !

06.30 började min dag!! Pumpa pumpa pumpa, inte för att jag ska ut på krogen ikväll, näää utan för att jag skulle hänga med syrrans kille till skogen och jaga rådjur :)
Vi satt tysta och stirrade, stirrade, viskade och stirrade lite till.. Pang!!!! sa de, de va inte Ulf inte utan en i hans team :) Så vi vandrade dit och firade med en smörgås och kaffe :)
 
Kom hem efter 5 timmar och åkte direkt till bomässan i Borås! Trodde de skulle vara mer inredningsprylar, format hade bästa/snyggaste monter :)
 
Jag och Micke sitter och leker med vår son på golvet när han helt plötsligt vänder sig från rygg till mage... REDAN??? jaa!! han är 3 månader och 2 dagar... är man tidig då? ja jag kan tro de :)
 
Nu inväntar vi besök av Berat och Mergime.. Trött som en morsa är jag, men vad gör man inte för lite besök, jooo stannar uppe ett tag till :)
 
HADE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0