Minnet bra men kort!

Vad har hänt? Kommer mitt minne att återställas eller kommer jag alltid att vara såhär småförvirrad?!
Jag får kolla kalender och även i mina bilder-mappen i mobilen för att komma ihåg vad jag gjorde dagen innan, även samma dag ibland... Jobbigt som fan är det !

Idag har jag iallafall haft "fullt" upp. Började med att jag lämnade in mini hos hans farbror för att jag skulle röntga min fot, skönt att ha fria händer en halvtimma typ ;) åkte sedan till Maiken och Tekla för lite fika och massa tjöt ;)
Efter de, hem! Tända pannan, lägga i en tvätt, starta tvättmaskinen för att sedan käka lunch JÄTTE fort! Föräldragruppen skulle jag ju hinna med också, så efter en dryg halvtimma hemma så va jag påväg till morsorna och barn för att snacka mat!
Och nu ikväll har Martina, Ulf och Theo varit på kvällsmat i skogen ;) de stötte även på 3 älgar på vägen, myys ;) NOT!!

Mini ligger nu och susar gott i sin vagga och hoppas på att han sover heela natten ;)

Imorgon hoppas jag på finbesök av Sylvia och hennes "huligan" som hon själv säger, spännande ;))

Sov gott mina vänner ;)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Oj, det där minnet är helt bortblåst här! Lappar, kalendrar, påminnelser... Ändå glöms saker bort! ;)

2012-10-25 @ 19:48:36
URL: http://bjalhammar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0