Pyssel pyssel

För någon dag sen så beställde jag tyg, barntyg!
Folk inspirerar mig från höger och vänster, mössa, dregglis,gardiner, kuddfodral, byxor mm. Nu ska jag också börja :) 
Symaskinen har stått uppe sen vi flyttade in i huset (i början av feb), men den har inte varit flitigt använd!! jag sydde ett mjukisdjur till Abbe när Micke hade tagit med honom till träningen för att jag skulle vila.. Men ikke, då började min sykarriär.. fast den varade inte så länge den gången!
Nu vill man ju inget annat än att börja sy lite grejer till lillskrutten :) och såå mycket fina barn-retro tyger det finns :) man kan ju äta sig mätt på att googla och kolla på tyger, trodde jag aldrig skulle bli min grej :)
 
Någon som har ideer på vad jag ska göra med dessa tyger?!
 
En annan grej jag inte heller trodde skulle ske, jag sitter och tok-googlar på JUSTIN BIEBER... haha.
Systerdottern fyller 10år och hon är tokig i honom, så vad gör man inte ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0