Vaccination

Imorgon blir Abbe 3 månader och idag va det dags för 3 månaders sprutan.
Någon mer än jag som varit med om att det svidit i mammahjärtat? ja, jag kan nog tro det..
Meen vad han skötte sig bra :) så idag är allt på hans villkor, vill han somna i mammas famn så får han det, hela natten om det ska vara så!
 
Vilket fint höstväder det blev idag, jag tänkte ta mig en promenad efter all rulltårta och sötsaker jag stoppar i munnen. Men jag vet inte vad man vågar eftersom det är älgjakt (vi bor i skogen) och vill inte gå här ute och va rädder!
 
Idag har mamma varit här och tapetserat vårat blivande sovrum på övervåningen, kalasfint blev det :) ett hjärta till henne <3
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: syrran

Vilken oerhört snäll mamma och pappa vi har :) idag kom pappa och tände i våran panna när jag frös som mest bara för jag är en fegis och inte vågar tända i pannan själv ;)

Svar: Hahah japp visst är dom snälla :) men du är en riktig fegis, själv tycker jag de är mysigt att tända i pannan :)
Alexandra Karlsson

2012-10-10 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0