Att blogga

Jag fick sånt fruktansvärt speed på skrivandet av bloggen för ett tag sen, men nu har jag tappat det mesta. Mycket har hänt sen jag skrev sist och jag vill skriva om allt men känner inte att jag orkar!
 
Iallafall, Påsken hade vi inget planerat så när vi vaknade på morgonen så föreslog jag att vi skulle åka och käka på mc donalds på kvällen. Men så blev det ju självklart inte.. Jag ringde mamma och fråga vad dom skulle göra, då blev vi inbjudna dit.
Blev JÄTTE god påskmat som mamma och pappa hade lagat :) Något vi gör på påsken som jag själv tycker blir himla kul det är att knäcka ägget i grannens huvud.. Det blir alltid galet och massa skratt :)
 
På långfredagen fick vi barnvakt, Abbes farbror Peter kom hit och passade honom medans han sov så kunde jag och Micke vara ute och slarva ihop lite. Och jag uppskattar det för jag har alltid lika kul ute när jag är med han.
Innan vi blev tillsammans så var vi väldigt goda vänner och festade ihop då och då, vi hade alltid lika kul och det har fortsatt. Så jag vill inte förlora det för att vi har blivit föräldrar. Självklart behöver vi träffa folk på olika håll ibland. Jag tycker det är väldigt viktigt att vi gör saker vi båda tycker är kul emellanåt :)
 
Idag fick jag finbesök av Ida, Vilhelmina och lilla Lydia :) Abbe och Vilhelmina försökte leka ihop och det va jätte sött :) Att Abbe har blivit så stor och kan leka med andra barn tycker jag är riktigt kul att se :)
 
Nu ska jag hämta min nyvakna son :)
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0