Barnmat

Våran son har varit väldigt kräsen och verkligen vetat vad han vill sen han föddes. Nu är han snart 10 månader.
Varken napp eller nappflaska gick att ge han. Han vägrade färdig barnmat på burk som är väldigt smidigt att ha med ifall man åker någonstans mm.
Nu den senaste veckan har han börjat dricka välling ur flaskan och både jag och Micke är lika förvånade varje gång. Men så mysigt det är när han ligger och tuttar ur flaskan på kvällarna när man slutat amma.
Men barnmat på burk vägrar han fortfarande. Så idag var jag uppe vid 06.30 och har kokat i flera timmar så vi kan ha färdig mat i frysen när vi ska iväg någonstans. ;)

Nu vaknade mini och står i sin säng och pratar ;)


Kommentarer
Postat av: huldisen ;)

Riktigt riktigt bra!! Jag tänker också bunkra upp med matlådor och vägra färdiga matburkar efter att jag hittade ett hårstrå i en sån burk!!!! Blääääk!!!

2013-05-01 @ 00:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0