Jag svävar

Idag tog jag och Abbe en tur till öppna förskolan för lite sångstund. Jag tycker det är så fruktansvärt mysigt för att jag ser hur Abbe lyser upp när han känner igen låtarna eller bara kryper fram till ett annat barn för att leka lite :)
Det blir inte så ofta tyvärr för jag har blivit väldigt bekväm av mig tror jag, jag orkar inte åka varje dag.. Men de stunderna jag tar mig tid njuter jag varje minut.
Dessa två dagar har han sovit ungefär 2 timmar på dagen bara, det resulterar till att han somna tidigt på kvällen. Idag somnade han tydligen i Mickes famn vid 19.20 (jag jobbade till 19). Så vi får se när han vaknar imorgon :)

Jag kollar bilder på facebook, instagram mm och ser hur kreativa folk är. Jag vill också. Jag vill måla möbler vita/svarta/gröna eller någon annan fin färg. Jag vill sätta nytt tyg på kökssoffan, jag vill sy, göra snygga frisyrer i mitt hår, måla tavlor, rama in fina bilder. Jag vill så mycket.. Men jag tar mig inte tid/orkar inte/ har ingen fantasi... Kan det resultera till att jag inte ska hålla på med sånt då?

Det blåser fan ute! Hoppas på sömn.. Jag sitter i sängen och hör mina killar andas tungt av sömnen, undra vad dom drömmer?! ;) I rummet är lukten fantastisk efter ett underbart doftljus.

Nu ska jag lägga igen mina ögon.



Min Abbe smiter ifrån mig när vi leker på ÖF. Han är fantastisk :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

Haha kolla in glimten i ögonen...han har något på gång :) Underbara busunge <3

2013-04-19 @ 10:12:59
Postat av: huldisen ;)

Jag känner likadant syrran.. jag är inte heller så kreativ.. skulle så gärna vilja vara men tar mig inte heller tiden för det.
Det är kanske inte meningen att vi ska hålla på med sånt ;)

Håller med mamma att han ser riktigt busig ut på denna bilden <3

2013-04-20 @ 08:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0