Jobb imorgon

Som jag sa till min mamma idag.... 
- Inte visste jag att det va såhär underbart att ha barn :)
 
Jag blir som barn på nytt!
Idag åkte vi till en lekpark, min brorsdotter och jag hängde i en klätterställning. Vi gungade och åt frukt! Martina, Theo, Micke, Abbe, Mamma och pappa var också där :)
Sen åkte jag till loppis i Timmele, fyndade en fin/gammal kastrull. 
 
Imorgon ska jag öppna på hemmakväll och jobba där hela dagen, Mickes första riktiga pappalediga tid med Abbe. Jag kommer ha sån abstinens för jag får ont när jag är ifrån Abbe för länge, det har blivit värre nu det sista. Jag är riktigt son-ig :)
 
Hoppas på att jag får något mms iallafall :)
 
 
Nu blir det sömn för min del, ska ligga en stund och lyssna på min sons andetag. 
Jag älskar Abbe något så fruktansvärt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0