Min äkta vän

En vän kan man göra allt med, och inget ;)
Vi har varit kompisar, ovänner, kompisar igen, skrattat, tröstat, gråtit, gapat, umgåtts, lekt, viskat, pussats, raggat, sprungit, badat (nakna), bakat, åkt i bakluckan på bilen i hög hastighet, varit lika blonda, mött gemensamma vänner, supit, sovit över. 

Vi har även bott ihop, spytt tillsammans, kissat med öppen dörr, fisit fruktansvärt, varit irriterade på varandra, bråkat, ljugit, sjungt.
En gång när vi bodde ihop så kom du utspringande naken ur duschen med massa skum i håret och kroppen och skratta medans jag argt tvinga in dig i duschen igen :)
Vi har cyklat, rökt, sovit över, gapflabbat eller apflabbat?? ;))
Vi har städat och skrubbat och tvättat och grillat och ätit tillsammans. Kollat film, kramats, ringt varandra, varit oroliga, bastat.
Vi flyttade utomlands tillsammans, längtat, gått i regn under sopsäck. Vi har varit ärliga mot varandra, oärliga, odrägliga, dansat, glömt trosor ;)
Vi har hjälpt varandra, trott på varandra, litat på varandra. Och en JÄVLA massa mer...
Du är en äkta vän som man för alltid vill ha i sitt liv, som man drömmer om att ha.

2012, juli fick jag barn, december fick du barn... Jag hoppas innerligt att dessa barn kommer att umgås på samma sätt som vi gjorde. Kommer att få uppleva den sanna vänskapen som jag gjorde.

Du vet att jag inte säger det varje dag, men du vet att det betyder mest när jag säger det....
Jag älskar dig... Och kommer alltid att göra

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: tina

Oj.. Fina fina du. Nu grät jag!! <3
Vi har vart med om en hel del tillsammans. ;)
Och mer kommer det bli. ;)
Du säger det inte ofta men jag vet att du menar det när du väl säger det. :))
Du betyder så otroligt mycket för mig bästa Alexandra. Puss!

2013-04-10 @ 09:31:30
Postat av: Petra

Vad fint :)

2013-04-11 @ 09:16:33
URL: http://Livetmedeije.blogg.se
Postat av: Mamma Monica

Åh nu gråter jag också..Så fina ni är <3

Svar: Ja, det är äkta vänskap :)
Alexandra Karlsson

2013-04-19 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0