Överrasknings veckan

Jag önskar tillbaka mitt bloggskrivande tack!

Jag älskar att vara mammaledig, men visst har det sina mörka stunder också! Det är inte bara fika tjöta skit och fika.. Fika gör man ju för att orka med dagen, iallafall innan när Abbe sov så fruktansvärt dåligt. Både igår och idag vaknade han vid ca 9, och det är HELT OKEJ = glad mamma!
Jag har varit väldigt instängd det sista. Inte orkat ge mig ut, inte orkar träffa en massa. Men nu känner jag mig på topp igen ;) Idag åkte jag till svärmor och överraskade henne och sedan ner till unga öppet för att sjunga och leka lite med Abbe, och för att han ska få träffa lite andra barn ;) för nu börjar han ju leka med andra och det är såååååå sött ;)
Imorgon ska vi först till BVC och sen får vi se vart bilen går, jag funderar på att ha en "överrasknings" vecka där jag bara åker och ser om någon är hemma utan att ringa innan. Man kan ju ha otur men då är det ju bara att åka hem ;)

Nu ska jag strax åka och krama om min son ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0