Somna gott

Någon dag försent men idag hade vi tid att byta till sommardäck.
Jag brukar vara villig att byta men i år fick vi köpa helt nya så jag fick ge över det till några andra...

Abbe och jag tog en tur med sjalen och hans nya ocky-mössa (som vi köpte för att lägga en slant till operation smile) men det blåste fruktansvärt så vi gick inte så långt.
Abbe somnade gott i bilen på vägen hem och jag hade varken hjärta att väcka han eller lägga han i vagnen och han kanske vaknade. Så jag kom på idén nu när det går att ha kvar han i bilen.... Men, det blåser fortfarande tyvärr.. Så snart får jag väl väcka han :/


Kommentarer
Postat av: Carolina

Så gör jag med, låter Matilda sitta kvar o sova med bakdörren lite öppen. Man vill ju inte väcka alla gånger. Kram på er

2013-04-17 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0