Bingolotto och napp

Inatt var ingen vanlig natt för Abbe vakna och tjöt otröstligt, jag började gråta själv för det lät så illa ;/
Så det fick bli till att sova sittandes i soffan med han i famnen.
Micke fick ta han på morgonen så jag kunde ta en promenad med hunden och även få lite värme i huset.

Nu såhär på eftermiddagen somnade han i min famn en timma ungefär tills han vaknade och stortjöt. Micke fick ta han för jag skulle få lite mat i magen. Då somnar mini ännu en gång men denna gången med napp i munnen... Han är lite egen den där Abbe. ;)
Men riktigt kry verkar han inte vara våran lilla grabb :/

Han verkar för övrigt inte gilla att ligga i sin spjälsäng, jag vet inte hur man ska göra mer än att låta honom ligga bredvid oss. Men då blir våran sömn lidande :/
Jag hoppas att det blir bättre en dag!

Ikväll blir det till att kolla på Bingolotto och äta tacos för 4 av syskonbarnen mamma och pappa är där och spelar så jag hoppas på att vinka till dom i rutan :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3938206/images/2013/pic_5117c42a9606ee3652a47c68.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: mikael

så söta vi är

2013-02-10 @ 17:15:51
Postat av: sylvia

Självklart blir det bättre! Både med sömn i egen säng och själva sömnen! Det är ju fortf. På de smås villkor. Tycker jag även med charlie. Men ibland är man så jäkla trött bara... men nu när han varit sjuk så jäkla länge. Eller hostan som aldrig släpper. Då är man glad om han bara vaknar en gång.

2013-02-11 @ 05:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0