Busigt

Två barn sov här en åkte hem. Abbe va vaken ungefär 7ggr inatt, otröstlig så jag är tvungen att ta upp han. Jag tycker synd om han även fast jag är sjukt trött och frustrerad. Snart behöver jag mer än 2 timmars sömn för att orka mer känner jag.

Ebbe och Nova vaknade och satte sig framför tvn så jag kunde vakna av mig själv, det var guld värt :)

Wilma och Emilia kom hit så helt plötsligt va de 4 barn + Abbe att hålla reda på. Tjejerna var ute och lekte medans Ebbe kollade på barnprogram. Sen bakade vi alla och lagade lite mat.
På bilden sitter alla barnen och väntar på att Micke ska komma hem så att vi kan fika de vi bakat ;) (kladdmuffins)

Sen blev det en snabb sväng till Ida och sen åka och sjunga lite med mamma, hennes systrar och en vän.

Nu sitter jag här med ansiktsmask och funderar på morgondagens outfit. För imorgon ska jag på upplärning på ett jobb. ;) busaåkalasa är en barnbutik i Ulricehamn som säljer ljuvliga barnkläder och leksaker. ;))
Abbe ska vara hos son mormor de ca 2 timmarna jag jobbar och jag hoppas det ska gå fantastiskt bra.

Godnatt alla fina människor.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hur orkar du med 5 barn kvinna? fast 4 av de tar väl bra hand om sig själva ;) Vad kul att du ska börja jobba där!

Svar: Dom lekte bra ute och det är ju fördelen när man bor på landet och kan åka skidor eller spark :) Men när man har en bebis som vill bli buren hela tiden så var de inte lätt alltid, men allt löser ju sig ;)
Alexandra Karlsson

2013-02-13 @ 14:52:34
URL: http://Livetmedeije.blogg.se
Postat av: Monica

Det gick så bra sååå Alexandra :) Även om han blev helt salig när han såg sin mamma :)

Svar: Haha ja så är det, jag får alltid en grinande Abbe i famnen... alltid lika kul :)
Alexandra Karlsson

2013-02-13 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0