En låååång väg att gå

Det bara mal tankar och funderingar i mitt huvud. Jag vill så mycket men jag vet inte vart jag ska börja. Jag har stoooora planer som jag inte kommer att dela med mig av än på bloggen, men förhoppningsvis snart.
Vill jag en sak så vill jag att det ska hända med en gång, jag har inte tålamod att gå den långa vägen som krävs. Men snart så... vill jag så kan jag.
 
Runt omkring mig så är det blandade känslor från person till person, jag träffar positiva människor som är så framåt och vill nå ut med denna känslan. Och tyvärr även tvärt om. Jag vill bara ta den positiva energin och slänga på de negativa så att den aldrig kommer tillbaka. För alla männskor runt omkring mig är värda att må bra för jag vet och känner er, ni är värda de bästa.
 
 
Igår jobbade jag igen på busaåkalasa, hade lite mer kunder än vanligt och fick även slå en två paket (jag är sääämst på det) men jag tycker ändå det gick fruktansvärt bra. Fint blev det iallafall. Hoppas bara jag tog bort prislapparna. hehe.
 

Kommentarer
Postat av: Eva Broberg

Oh låter intressant och spännande, jag tror att du kan åstadkomma vad du än företar dig med faktiskt. Negativa människor är sådana som inte själva har det drivet att starta något nytt och ovant. Go for it

Svar: Det kanske lät som att jag mena att de negativa människorna drar ner mig, de mena jag absolut inte. Jag vill bara att dom ska må bra..
Mina tankar och idéer kommer en dag att uppfyllas det vill jag lova :)
Alexandra Karlsson

2013-02-26 @ 14:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0