En mycket bra dag!

 

Idag kunde jag äntligen ta mig en välförtjänt middagsvila efter att jag varit väldigt väldigt trött.

Sen fick jag ett sms av en god vän att dom fick en dotter igår kväll, mina ögon tårades av lycka och glädje för deras skull. Grattis mamma Ida pappa Tobias och syster Vilhelmina till utökningen. Jag längtar så tills jag får träffa er <3

Sen fick jag ett sms av posten att jag kunde hämta ut ett paket som jag beställt från lekmer.se. 
Så jag åkte raka vägen och hämtade det och passade även på att åka förbi baby yeah yeah för att inhandla några pyjamaser till Abbe.

Ikväll har Micke träning och då passar jag och Abbe på att åka till min syrra på kvällsfika och umgås en massa :)

På bilden ser ni en väldigt fin sittpuff, haklapp, happy birthday vimpel, bilkrokar, 3st pyjamaser och en mysdress.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0