Familjen annorlunda

Nu har familjen annorlunda börjat på tv igen, varje måndag. Själv tycker jag att det är för sällan med en gång i veckan för jag verkligen älskar det programmet.
Jag va just inne på familjeliv.se och där kunde man läsa folk som skriver om detta programmet, fan vad dom har att kommentera massa skit hela tiden. 
Barnen var busiga på pappas jobb, dom hoppade i möblerna i mödelaffären mm. Tror du verkligen att man tar med barnen till ett sånt ställe om det verkligen inte skulle funkat?! Och möbelaffären måste ju vetat om att det kom så många ungar och ett filmteam... 
Sen läser jag Madeleine Ilmruds blogg, och det där med att barnen sprang runt så på pappas jobb, rev ner telefoner mm. det var ju "meningen". Hur bra tv hade det blivit ifall de bara stod där och glodde.
Fan skärp er nu... barn är barn, och finns det en omöjlig plats att ta med dom så kan man ju strunta i att åka dit eller skaffa barnvakt!
 
Ena stunden så hade man själv velat leva det livet, och andra stunden inte...
för de första så är de ju inte bara en i förhållandet som ska bestämma de sen måste man ju hjälpas åt. 
 
8st barn är det ifall jag samlar ihop alla syskonbarnen, det blir busigt... väldigt busigt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0