Format och prego

Egentligen skulle vi på sångstund idag för de är lite smått mysigt när Micke är ledig också att hitta på något som vi er att Abbe tycker om. Men nu hann vi inte riktigt in så det blev till att gå på stan. Först gick vi in på busaåkalasa och handla reafynd :)
Sen tog vi en tur till format och bestämde oss för att luncha. För mig blev de en pasta med kyckling pesto, och Micke tog pytt i panna, sjuuukligt gott ;)
Sen åkte Micke vidare till Borås och jag tog en fika på bar prego med en vän som var i stan på besök :) mysigt värre!
Sen va de dags för mig att åka hem och laga lite mat eftersom Abbe är sjukt kräsen vad de verkar som. Så jag kokade lite potatis och kokkorv, mixade ihop det och de blev en succé för Abbe, ÄNTLIGEN!! Hoppas det håller sig ett tag också och att han inte bara gillade det nu.

Micke kom hem och fick leka med sin son så jag efter några månader kunde sätta mig vid symaskinen igen.
Det blev en stooooor kudde (till Abbe såklart) och en liten söt rosa med svampar. Kul att få pyssla och tänka på annat ibland.

Imorgon gäller det att vakna till klockan och skjutsa mor och far till Jönköping för dom ska till Sthlm och kolla på Magnus Uggla :) sen snabbt hem för Micke ska spela fotboll och sen på fest på kvällen.

Abbe är en riktig buse och kommer på nya bus hela tiden. Kolla bara på bilderna så förstår ni :)

Trevlig helg :)

 

Sofia var i stan

Busen

Stoooora kudden 

reafynd

 

Plask plask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0