Intressant, jag??? Nääää ;/

Jag har kommit på mig själv att jag måste va den mest tråkigaste personen att läsa om..
Jag modebloggar inte för att jag är inte inne i nått speciellt mode, gillar att klä Abbe fint och bekvämt men de skulle jag aldrig blogga om.
Jag varken går på någon speciell diet, bantar eller tränar nåt speciellt. Så jag är ingen speciell förebild i det. Tycker inte jag är tjock, antagligen har jag en jäkla bra matsmältning för jag äter sjukt mycket. Träning ligger lite i min vardag.. Vi har kettelbells här hemma som vi tränar med. Och jag försöker även göra lite övningar för att minska rumpa, lår och även få en liten fastare mage. Men jag tränar lite då och då, gör situps innan jag ska sova.. Mm!
Jag lagar inte speciellt mycket mat som man kan blogga om heller. Micke lagar mycket och han har intresse för det, men de har inte jag!
Jag ska förmodligen börja träna på gym sen, eller gå pass för jag tycker de är sjukt kul. Och sen vill jag ha lite synliga snygga muskler ;)
Jag kan då visa före/efter och mellanbild ;)
O
Jag fikar, sjukt mycket nu för tiden. Umgås med vänner och försöker även få min son att skratta högt ;) för jag älskar att hörs ljudet av hans skratt.

Så hur rolig är jag egentligen?!

I lördags hade vi lite vänner här. En (kille) sa då att vi tjejer oftast inte har ett speciellt intresse. Och vi gick då igenom vad vi tjejer hade för intresse, och SÅ sant! Vi va mycket sämre än killarna..

Så nu vill jag höra alla er som klickar in på min blogg, vad har ni för intressen?
Jag är sjukt nyfiken, skriv gärna en rad eller två om vad som vore intressant att läsa om också ;)

Nu ska jag snarka bredvid min son ;)


Kommentarer
Postat av: huldisen ;)

Ja vad har vi för intressen egentligen?! Jag gillar ju träning så sen när jag har pressat ut barn nummer 2 så ska jag banne mig tträna igen och det kommer bli mitt stora intresse!
Iofs så är ju ens barn ett stort intresse för en.. men vems är inte det liksom?! ;)
Jag gillar att läsa din blogg även om du inte bloggar om träning, dieter eller liknande :) Roligt med nåt annat :)

Svar: Jag tror på dig och din träning. Du har gjort det innan och du kommer att göra de igen, du är en förebild för mig när det gäller träning :) Fint :) jag bloggar om min vardag, om min familj. Och de är mitt intresse nu :)
Alexandra Karlsson

2013-02-18 @ 08:03:42
Postat av: sylvia

Dom egogrisarna tar väl för sig mer egentid...
Både jag o malle har liksom tappat bort våra egna intressen sen Charlie kom. Vi hinner liksom inte för vu ger HAN vår uppmärksamhet. Och alltid gjort. Jag gillar att pyssla o kan komma in i såna vågor. Det är sy, göra smycken fixa med bilder, renovera möbler osv osv. Man hinner dock inte allt man vill hela tiden vilket gör att man bara känmer fuck it. Tillslut :) när Ebba blir större vill jag dock gärna börja träna ordentligt. :-)

Svar: Ja du har en poäng i de, man får sno åt sig lite egentid som morsa om nu farsorna kan göra det :) Pyssel ser alltid så kul ut och de blir så fint, men jag har ingen fantasi, så jag pysslar mer än gärna med dig när du sätter igång igen :)
Alexandra Karlsson

2013-02-18 @ 09:34:39
Postat av: Amanda

Jag älskar ju hästar och skulle gärna börja rida igen men jag måste ta körkort först så att jag kan ta mig någonstans. Känns som att man borde dra ihop ett tjejgäng och göra något kul mellan varven. Typ bowla, spela paintball och paddla kanot eller nått! Tror fan jag ska göra det! :) Man mÅste ju ta sig tid!

Svar: Jasså du gillar hästar, det visste jag inte :) Då är de ju en sak som inte ska gå till spillo..Att dra ihop ett gäng tjejer och fika eller umgås är något jag gör en gång i veckan iallafall och tycker att det är viktigt. Men att bowla, spela paintball eller paddla kanot låter faktikst mysigt :)
Alexandra Karlsson

2013-02-18 @ 10:21:45
Postat av: Carina

Jag hittade till din blogg för första gången idag :) Alltid kul att läsa lite om folks liv. Jag har bläddrat igenom din blogg, och är inte din blogg (eller du) intressant, så är inte min det heller ;) Jag har massa intressen, t.ex. att äta nyttigt, jag tränar som en galning och en massa annat. Men jag skriver faktiskt inte så mycket om det i min blogg. Jag tror nog att vi skriver lite om samma saker. Om vardagen med små barn och grejer. Kul.
Och största intresset jag har är för övrigt att bara vara med familjen. Hur löjligt det än låter ;)

2013-02-21 @ 17:56:27
URL: http://alltruntomkringochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0