Jacuzzi

Tidigare skrev jag ett inlägg om att jag ville dra ner på amningen väldigt mycket. Tydligen så hjälper det ibland bara att skriva om det för att det ska falla in ;) "peppar peppar"
Igår och idag har jag bara ammat morgon, kväll och någon gång på natten ;)

Abbes tand känns jätte tydligt nu ;) myyyysigt.

Idag lämnade jag bort Abbe en stund till min bror för att unna mig ett dopp i mamma och pappas utomhusjacuzzi. Så skönt det är att bara kunna unna sig det ibland och att man har så många runt omkring en som gärna har hand om min son även fast han kan vara lite ledsen och mammig ;)

Imorgon blir det melodifestival-fest för STATE OF DRAMA är med och dom ska vi tokrösta på ;) och det MÅSTE NI också göra.

Kos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0