Jag har världens bästa pappa!

Det är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag, hurra, hurra, hurraaaaaa :))
 
Åke Karlsson (Min pappa)
Han är nog den goaste gubben jag känner.
Jag kunde aldrig fått en bättre pappa än han.
Jag vet att han alltid ställer upp, och inte bara för mig utan min familj och mina vänner.
Han har alltid en trygg famn att krama, om man bara känner sig lite nere eller annat.
Han hjälper oss bra här hemma med ved så vi får värme i huset.
Han umgås och leker gärna med min son, och låter mig gärna vila under tiden :)
Man kan sitta och prata med honom om allt, inte alltid han har något att säga tillbaka men han lyssnar alltid.
Han har alltid ställt upp och kört mig om jag behöver skjuts.
Och gett mig en slant även fast jag inte vill ha..
 
Detta är förstås inte bara min Pappa jag pratar om för Mamma är lika omtänksam, trygg, go, underbar, vacker och allt man kan komma på.
 
Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dessa två männskor. Det är nog fan de bästa föräldrarna man någonsin kan drömma om.
 
<3
 

Kommentarer
Postat av: huldisen ;)

Åh jädrar va vackert skrivet.. blev ju alldeles tårögd <3
Simpely the best!!

2013-02-28 @ 22:08:21
Postat av: Mamma Monica

Tack nu blir jag rörd...och vi kunde inte fått bättre barn. Vi älskar er <3

2013-02-28 @ 23:45:50
Postat av: Anonym

Ja så fint skrivet och det stämmer såå bra för bättre kan man inte få <3 av både föräldrar och syskon älskar er <3

2013-03-01 @ 00:07:00
Postat av: Anna

Ha ha jag blev anonym :) är inte så van man ;) skulle visst skriva namn också :) men hoppas allt blev rätt nu :) och blev det inte det så strunt samma :) hi hi

2013-03-01 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0