Ocky

I söndags satt jag och Abbe själva och kolla melodifestivalen, Micke va på fest. Vi hade väldigt mysigt, så fort han somnade så njöt jag en stund av ensamheten ;)

Söndagen bestod en liten stund i intakan på auktion med brorsan och sen åkte min lilla familj till Ikea. Att man kan plocka på sig så lite men summan bli så stor :/ jaja, vi får användning för sakerna förhoppningsvis.
Sen hämtade vi mamma och pappa som kom med bussen från Sthlm.

Idag har jag beställt en mössa från "ocky" som Abbe kommer att bära. 5kr av varje såld barnmössa skänktes till operation smile. Jag gillar att stödja ;)
Ni får bild på mössan när den anlänt till Alarp ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

Tack för att du skjutsade och hämtade oss :)

2013-02-25 @ 10:20:17
Postat av: Annika Duckmark

Hej hej,

såg att du beställt en Ocky mössa. Kul och tack för ditt bidrag till Operation Smile. Jag hoppas du blir nöjd med mössan.

Mvh
Annika Duckmark

Svar: Blir jag inte nöjd med mössan så vet jag att pengarna gått till en bra sak. Fortsätt med det du gör, det borde nås ut till mer människor :)
Alexandra Karlsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0