PT

Två dagar denna veckan så har min kära mor kommit hit så har jag agerat PT (personlig tränare).
Hon vill börja träna men tvekar hit och dit hela tiden, och jag förstår henne ibland. Att gå till ett gym är absolut inte min grej. Jag står bara som ett fån och kollar på alla andra hur duktiga dom är. Sen motiverar inte det mig.
En dag i veckan i 10 veckor har jag gått pass på Lindas träningscenter och det har varit sjukt kul, det är min grej. Men de är dyrt, men jag tror att jag ska börja om nu inte mamma hade påmint mig om att man säkert inte går dit en fin sommardag när man kan ut och springa eller något sånt, då fick de mig att tveka. Jag har absolut ingen lust att ställa mig och svettas inne när jag kan svettas ute ;)
SÅ nu till saken.. Jag försöker köra lite med mamma så hon kan börja träna hemma, för det är faktiskt inte så svårt om man ger sig fan på det.
För de gör jag nu... Förrutom idag då för idag va jag lat och tog en dusch istället när lilleman sov :)
 
PT,PT,PT ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

Haha ja aj vilken träningsvärk. Men det är bara att bita ihop. Fortsätt gärna att vara PT för mig så kanske jag kommer igång :)

2013-02-27 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0