Rent i vårt hus!

Idag åkte vi in till stan och hyrde en textildammsugare som jag har funderat på lääänge nu. Sofforna + en massa mattor blev rena och det känns skönt.

När jag blev gravid så började våran katt kissa inne på mattor och dylikt när vi bodde i lägenhet. Jag mådde illa av lukten så mattor åkte till förrådet. Vi köper en massa nya mattor som faktiskt är jävligt dyrt. Men idag är alla dessa mattor rena och hoppas dom luktar smultron imorgon när allt är torrt ;)
Men nu är det ju så att vi har sjukt många mattor över så vi får se vart dom blir av.
Men de va ju inte bara sofforna och mattorn som blev rena utan jag passa på att ta hela huset medans jag ändå höll på. Så fruktansvärt härligt ;)

Så ikväll blir det till att hitta en torr fläck i soffan så vi inte blir blöta när vi ska kolla på melodifestivalen, japp ni hörde rätt. Jag tycker ändå det finns en charm i melodifestivalen. Och den 16 feb kommer vi sitta bänkade för då ska vi hejja fram state of drama ;)

Ha en skön lördag, det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0