soffläge

Både igår natt och inatt blev det soffläge för min del, känns väldigt konstigt att gå och lägga mig efter Micke.. Men vill man sluta amma på natten och gå upp 7ggr så får man någon gång sätta en gräns, och det har jag nu gjort!!
Förra natten vakna han bara 2 ggr men de återstår att se hur denna natten blir.. Jag tycker väldigt synd om Micke för jag vet hur jävla trött jag var i början på att få så lite sömn, men nu när man gjort det i 7 månader så har man lixom kommit in i det så man är van. 
Så jag tycker mer synd om en människa som får en natts störd sömn än mig själv som fått 7 månader än så länge.
Jag hoppas bara att jag kan falla i den där sköna sömnen inatt, det gjorde jag inte igår, känns som jag bara vilade lite och jag hörde så fort det började gny där uppe.. :/
 
Nu blir de tv tittande tills ögonen faller sådär gott i sömn och man verkligen kan tillåta sig själv att somna :)
Håll tummarna
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0