Spjälsängen

Eftersom min son inte verkar gilla sin spjälsäng så påbörjar jag nu projektet att han ska börja göra det!
Jag bestämde mig för att följa med honom och leka lite koja i sin säng tidigare på kvällen och det var lite populärt.
Men nu på kvällen la jag mig jämte (jätte bra att sängen håller för mig också) han för att läsa en godnattbok som han har fått av sin farbror. Inte ett enda gnäll. Istället fick jag ta en del stryk (då han inte har jätte kontroll på sina armar) och många rivmärken! Men tillslut börja jag stryka min hand över hans rygg och han somnade med stört. Jag kunde efter en liten stund kliva ur och nu ligger jag här i min säng och hoppas på att han sover någon timma iallafall ;)
Projektet har bara börjat. En natt kanske jag får ligga där i fosterställning jämte han. Men han verkade rätt nöjd att ha mig där i vart fall.
Mitt lilla trollbarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0