Tänder?

Abbe har mer eller mindre varit lite smågrinig. Han är en kärleksfull bebis som gärna vill vara nära hela tiden, han har väldigt svårt att leka lite med sig själv.
Nu tycker jag att han är extra grinig men är det tänder på gång tro? Han är ju 6 1/2 månad så det är ju inte omöjligt.
Även fast man hör hans gnäll väldigt ofta så gör de lika ont i hjärtat varje gång och önskar att han kunde prata med mig vad som är fel. Nu kan man bara kramas och kramas och hoppas att livet blir enklare :)

Idag har vi varit i Gällstad och hälsat på Malin och hennes lille Leo. Väldigt trevligt, Abbe sög gärna på Leos fingrar och pussa han i pannan ;) så söta är dom så liven :)

Sen mötte jag och Abbe upp Micke i stan för att hälsa på Berat och Mergime i deras nya lägenhet. Så fruktansvärt mysigt hade dom fått det på bara någon dag. Ibland längtar man tillbaka att bo i stan. Fast vi har ju det väldigt fint på landet.

Efter det så kom Ida och hälsade på i våran koja i skogen. Blev lite varma mackor till kvällsmat och en kopp te och väldigt mycket tjat. Alltid lika kul att få tjata av sig med sina vänner ibland. Dom är värdefulla :)

Nu ska jag susa gott i sängen en stund innan mini vaknar för lite mat.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0