Halvår!!!!

Idag blev min älskade son 6 månader. De firade vi genom att hans pappa va ledig också och vi va på sångstund och sen luncha på stan. Mysigt värre ;)

Hur kan man älska en sån liten människa som inte fattar någonting egentligen, det är inte alls svårt ;)

Jag tänker så mycket framåt så ibland vill jag bara pausa mig själv. Går det?? Visst har tiden gått fort, men jag tycker även vi har tagit vara på tiden så mycket det går, och tänker jag tillbaka på när vi va på semester med Abbe för första gången så känns de som evigheter sen...

Det här med tekniken, den är ju farlig! Jag vill vara den personen som inte upptäckt iPhone egentligen, men jag tror de är svårt att komma undan den nu när jag väl har den i handen så ofta. Ibland önskar jag att den gick sönder lite, för jag tappar den ändå väldigt ofta!
Det går nästan ut över Abbe att man sitter och kikar Facebook, instagram eller nåt tråkigt spel som är så ointressant!!!
Skärpning på mig!
Jag behöver faktiskt inte svara på sms direkt när jag får något. Är de något viktigt så måste det väl gå att ringa?
Uscha, blir rädd för mig själv.
Så därför ska jag nu lägga undan mobilen och sova så jag orkar leka med Abbe imorgon :)

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0