Nyttig, jag? Näää

Varje dag kikar jag in på instagram och folk verkar vara så förbannat nyttiga.. Tränar och äter bra...
Visst är det bra, man mår bra och får mer energi.
Jag är riktigt impad på dom som orkar och klarar av det. Och dom som senare får det som en livsstil.
Sen börjar jag fundera på ifall jag också ska börja, men jag skulle aldrig klara det. Hade jag varit tjock hade det varit en annan sak för då hade jag känt mig tvungen nästan, jag vill bara vara tjock när jag är gravid ;)

Så nej! jag unnar mig inte, jag bara njuter av en onyttig bit lite då och då. Speciellt nu när man ammar ;)
Kladdkakan idag smakade förtrollat gott ;)

Att träna är en annan sak, det tycker jag är oerhört viktigt! Inte så att jag går på gym varje dag eller går pass. Men hela min vardag är träning. Jag gör lite då och då och speciellt nu när jag har barn så får det bli så. Abbe tycker det är jätte kul när jag gör situps ;)
Men jag hoppas självklart det blir ändring med tiden så jag kan gå något pass i veckan sen ;)
Nu vill jag spendera så mycket tid med min underbara son ;)

Kos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0