Ett år har gått

Idag för ett år sedan hade jag smärtor i magen och förstod att något var på gång. Jag hade gått 5 dagar över beräknad BF och när som helst kunde vi bli föräldrar.
Micke skulle åka och hämta bebisens vagga i Tranemo och sa att jag kunde stanna hemma och vila ifall jag ville. Men de säkraste va ju att vara nära han tyckte jag.
Efter vi hade hämtat vaggan åkte vi till mina föräldrar på middag. Värkarna kom oftare och oftare och vi åkte hem i hopp om lite sömn efter en alvedon. Men jag vaknade till och hade jätte ont.. Sen fortsatte det. Micke klockade värkarna och när de va 5 min mellan varje så ringde han in till BB och jag ringde mamma och sa att dom fick komma. 20.30 var vi inne i Borås och undersöktes, jag fick stanna kvar ;)
Sen satte allt igång. Värk efter värk efter värk.... Abbe tittade ut 04.22 den 11 juli 2012. Så imorgon blir det stort kalas för våran lille goding ;)

Kan aldrig beskriva vilken känsla man som mamma har för sitt barn. Mina känslor är så enorma så jag hoppas att alla får känna av det.
Micke är världens bästa pappa till Abbe och är just nu stolt att vara hemma och ta hand om sin son på heltid.

Jag älskar min familj!!


Kommentarer
Postat av: huldisen ;)

Tänk va tiden går fort!!! Ett helt år sedan.. vilken underbar liten krabat han har blivit. Med sin egna vilja och personlighet :)
Ser fram emot kalaset imorgon och jag ser även fram emot att se lille Abbe få växa upp och tillslut springa och runt och leka med sina kusiner!
Förresten så hoppas jag innerligt att vi kommer ;)... eller inte ;) hihi

2013-07-10 @ 11:36:13
Postat av: Eva

Grattis till Abbe :)

2013-07-11 @ 09:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0