Min stora son blev 1 år igår

Igår var det full fart från morgon till kväll, jag ville ha det perfekt till kvällen. Jag vaknade vid 07.15 och började då baka bullar. Vid 8.00 gick vi in och sjöng för Abbe så han vaknade. Han va trött och förvirrad. Men så underbar :)

Jag fortsatte baka och toppa mina marshmallows med chocklad och strössel. Bullarnas nybakta lukt fanns i hela huset. Saften var gjord dagen innan. Och även citronmuffins hade jag gjort dagen innan så det bara var att lägga på lite topping. Tältet kom och satt på plats och jag fick börja dekorera lite. Sen runt 16 kom första gästerna och fick hjälpa oss med att slå flugor som vi hade inomhus... Tyvärr så blev dom bara mer och mer under hela kvällen. Maten var dukad och grillen var på. Flugorna fick oss att sätta oss på gräsmattan isället och äta väldigt fort. Kubb spelades och gästerna såg ut att ha trevligt.
Vi åt av den goda desserten och drack lite kaffe.
Vi öppnade Abbes fina presenter som han fick av gästerna.

Denna dagen hade jag gärna gjort om på nytt eftersom flugorna förstörde och stressade mitt och Mickes humör.
Men tänker jag tillbaka så såg Abbe väldigt nöjd ut och det är huvudsaken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0