Allt på samma gång!!

Nu va det ett tag sen jag blogga, och det beror på att den senaste tiden har det varit väldigt mycket. Mickes syster gick balen i onsdags förra veckan och va lätt den finast tjejen i baltåget ;) jag, Peter och Lena (mickes bror och mamma) fick äran att ta lite fina bilder innan dom skulle åka runt i sin limousin innan tåget.
På torsdagen hade vi väldigt mycket att fixa inför studenten på fredagen. Vi satte upp stort tält, handlade och dekorerade. På fredagen var det den stooora dagen, Rebecka skulle ta studenten. Men innan det så samlades vi i sim och sporthallen för att höra lite sång från studenterna bl.a. Rebecka som sjöng otroligt vackert ;)
Dagen blev väldigt solig och lyckad. Hon såg ut att vara i sin egna lilla "lyckobubbla" hela dagen med lite alkohol i kroppen :)
Gästerna kom och gick och till sist lämnade vi den lyckade festen också ;)

Igår (måndag) hade jag en babyshower för min vackra gravida syster Martina. Hon fick lukta på och gissa "bajs i blöja" ;) Gästerna fick ett snöre och klippa av hur stor vi trodde hon va runt magen, och sen fick vi gå fram och se vem som va närmast. Många skratt och mycket god mat. Hon fick även jätte fina presenter :)
Nu önskar jag bara att tiden går lite snabbare så jag kan få gosa med bebis ;)

Just nu ligger Abbe och vilar förmiddag i min famn. Jag brukar låta honom göra det kanske lite för ofta ibland. Visst kan man gå och greja medans bebis sover. Men det är inte lika mysigt :) Så jag tar vara på tiden såhär ;)
Nu kommer lite bilder från bal, student och babyshower❤


Kommentarer
Postat av: huldisen ;)

Du är allt en liten fixare syrran ;)
Jag ♥ dig

2013-06-13 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0