Börjat jobba

I torsdags började jag sommarjobba där jag jobbade innan jag blev gravid. Så jag är tillbaka i Viared och långa dagar..
Det gick faktiskt bättre än förväntat. ;)
Men jag va helt slut när jag kom hem, kroppen orkade varken med lek eller prat. Micke åkte på träning och jag kämpade igenom halva kvällen tills vi åkte till Borås och kollade på sate of drama som spelade. Wilma och Emilia var överlyckliga när de fick på sig varsin State of drama tröja och Emil vinkade till dom :)
Sen kväll och tidig fredagsmorgonen ledde till ännu tröttare när jag kom hem från jobbet, Micke drog iväg och spelade match och jag skulle underhålla min son, jag är inte den som frågar om hjälp i första taget men nu orkade jag verkligen inte. Ingen med barn kunde ju komma eftersom vi är förkylda så dom uteslöt jag. Sen ringde jag och smsa med folk men ingen kunde.... SÅKLART! Så jag fick sätta klädnypor på ögonlocken och hålla mig vaken och relativt glad.
Så jag ger folk en applåd som orkar leka när de kommer hem från jobbet.
Och än har jag bara jobbat två dagar, suck!

Nu ska vi åka till jpg och handla lite lätt och fika såklart ;) älskar att umgås med min familj.

Och sen längtar jag otroligt till lilla bebisen i Martinas mage tittar ut. ;) jag vill mysa.

Kram


Kommentarer
Postat av: huldisen ;)

Inte det minsta konstigt att du kände som du gjorde efter två dagars arbete. Du är ju inte van vid det! Men bit ihop... och prioritera istället att stanna hemma istället för att flänga runt som en tok när du väl har kommit hem från jobbet.. sen vänjer man sig också, man måste ju liksom!
Längtar också efter bebisen.. är förväntansfull och nyfiken samtidigt som jag är gaalet trött på magen och orörligheten ;)
Ta hand om dig systra min, älskar dig ♡

2013-07-01 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0