Leeeeedigt.......

Idag gjorde Micke sin sista dag på jobbet för att ha 2 veckors semester och 7 veckors pappaledigt. Gött som tusan ;) jag ska jobba på mitt gamla jobb i Viared 7 veckor i sommar och det känns väl sådär.. Jag går gärna hemma med min lilla plutt ❤
Det ska iallafall bli kul att se hur mycket "ledigt" Micke får och hur mycket det egentligen blir att göra.
Abbe är ju väldigt rörlig och har ju varit det sen han föddes typ. Hehe!

Jobb imorgon och jobb på lördag sen blir det ledigt med min lilla familj. Ska bli helt underbart.

Längtar också till jag blir moster igen ;) inte långt kvar nu, bara 34 dagar :)


Kommentarer
Postat av: Natasha

Jag stannar till onsdagmorgon :) ska försöka va tillbaka i oslo vid halv fem tiden.. Har du planer på att komma hit?

2013-06-14 @ 16:07:09
URL: http://sonatasha.wordpress.se
Postat av: Natasha

Vi får ses när ni kommer till Oslo eller nästa gång jag kommer ner till Borås ;)

2013-06-19 @ 22:18:07
URL: http://sonatasha.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0