Varberg

Som jag har längtat.
Sen jag va liten har min familj åkt till Varberg på semester.
Nu har jag en egen liten familj och förra året var Abbe jätte liten när han åkte på sin första semester i Varberg, bara 13 dagar gammal ❤ Nu är han närmare året och är med lite mer ;)
Min mamma och pappa ställer upp sin husvagn där idag och vi ska ner och hjälpa till och även stanna där någon dag. Jag tycker det är fruktansvärt mysigt att bo i husvagn några dagar men jag skulle aldrig skaffa mig en egen. (Ska kanske aldrig säga aldrig) men skaffar vi mer barn så kanske ingen vill ha oss på besök några dagar. Hihi! Förra året bodde vi 5 nätter hos min syster i deras husvagn, det gick ju smidigt för vi va bara 4 vuxna och 2 barn men nu snart kommer det ju en till bebis till världen (Martina och Ulfs bebis alltså). Då vill dom väl inte ha oss trängande på besök. Hihi. Själv tycker jag de är mysigt med trängsel 😄


Jag har alltid försökt att få ro till att sätta mig att sy lite på kvällarna nu när det har gått så bra. Men istället går jag och lägger mig i hopp att jag ska vara pigg dagen efter. Det är ju inte så att Abbe vaknar vid 7 så egentligen behöver jag inte lägga mig tidigt. Nu har vi flyttat ner min syhörna och även lagt upp mina tyger så jag ser dom. Igår satte jag mig till ro och fick ihop ett par byxor till Abbe :) väldigt nöjd blev jag när han fick på sig dom idag, lite tighta på bena men det funkar.

På torsdag börjar jag jobba. Jag ska alltså vara ifrån Abbe mer än 9 timmar varje dag, jag får ont i kroppen när jag åker iväg och jobbar 2 timmar ibland. Men det får bara gå. Det gäller ju bara 7 veckor sen är jag nära han igen.

Ta hand om er, nu ska jag njuta de sista semesterdagarna ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0