7 månader 3 veckor!!!!!

Sen lilleman föddes har han sovit dåligt på nätterna. Jag gick alltid upp och amma, det blev mer och mer och tillslut blev jag fast. Abbe tar inte napp, så mitt bröst blev som en liten tröst när han va ledsen på natten. Jag stoppa fort i så inte Micke vaknade. Nu 2 veckor tillbaka så bestämde vi att på helgerna så är det Mickes nätter (inte mer än rätt) jag slutar sakta men säkert att amma. Och ville verkligen sluta på nätterna så vi kan få sova.... Även fast Micke fått gå upp så har jag självklart legat vaken, men varit stenhård på att ligga kvar i sängen..
Nu så natten mellan 2-3 mars är första natten Abbe inte vaknade. Han somnade för natten någon gång vid 22 och vakna vid 08? Undrar om det kan stämma. Själv så sover jag ju oroligt så jag försöker tänka tillbaka ifall jag va uppe ändå. Men inte vad jag kan minnas, för de va ju Mickes natt med Abbe, och han va inte uppe!!
Hoppas verkligen att detta håller i sig nu så att våran/min sömn blir bättre så jag är piggare på dagen ;)


Håll tummen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0