Bajsdag

Idag har det varit bajstom blöja... Men ett bajsigt golv.. HAHA!
På en kvart så hann jag med mycket, plocka några korvar samtidigt som jag fyllde en balja med vatten, Abbe va snabbt på baljan så allt vatten hamnade på golvet istället! Återigen fyllde jag baljan, tvätta de värsta och bytte vatten. Supermorsan kallar jag de ;) Ibland ska barnen få vara utan blöjan tycker jag, och ibland händer det olyckor.. Antar att detta inte lär vara första gången!!
 
Bebis sover bättre än vanligt på natten, men jag är tröttare än någonsin!
Tänkte passa på att vila när han vilar men började första vilan med ett svettigt träningspass, dusch och sydde en mössa :) 
Nu är det vila igen och jag la ner mitt huvud på kudden då jag hör hunden spyr där uppe,, bläääää!
De va bara att torka någon som såg ut som bajs igen, så nu kan jag ju inte somna för jag vill ju ha koll så han inte spyr någon mer stans.. Så de blev till att blogga lite istället !
Eller jag kanske ska passa på att lägga ner huvudet nu när jag har bloggat... 
 
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0