?

Nu var det så längesen jag skrev så jag vet knappt vad jag har gjort på dagarna.
 
Just nu sitter jag iallafall med en ansiktsmask som är väldigt omtalad, acne killer.. Ska se om det är något att ha! Jag vill verkligen ha bort mina finnar, är så trött på dom nu!
 
Idag har jag jobbat på busaåkalasa och när jag kom hem så va det bara att klä på sig en massa kläder för jag och grannen skulle gå över sjön och grilla på andra sidan. Det var mysigt :)
 
Jag kan meddela också att jag har fått ett jobb till :)........ På hemmakväll! Jag kommer att jobba varannan lördag någon timma bara, och de passar mig jätte bra. Man får väl hoppas på mera sen kanske :)
 
Nu ska jag dra bort masken så den inte fastnar på min hud..
 
Ses vi imorgon på club rundgång? Jag och Micke ska förmodligen dit om jag inte överväger att vara med min son istället <3
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0