Fest ikväll

Gårdagen slutade mysigt då Abbe somnade mellan mig och Micke i soffan till gladiatorerna ;)
Vaknade tidigt i morse gjorde han så de va bara att gå upp, tända i pannan och sedan göra lite frukost på sängen till Micke ;)

Ikväll blir det fest i Vegby, årliga "på spåret" festen, och jag har inte festat på över 1 1/2 år ;) Abbe ska sova hos sin morfar, jag är så spänd på hur det kommer gå, men vem är inte det första gången? Mickes syster fick körkort i tisdags så hon ska vara fyllechaffis och självklart ska hon köra mig till min pappa och son inatt ;)

Så nu är klockan 11.40 och jag har hunnit att träna, duscha, färga ögonbryn, ha ansiktsmask och chilla lite i soffan undertiden som Abbe sovit ;) känns otroligt bra eftersom jag aldrigt trodde jag skulle hinna duscha innan festen ;) Micke är snart hemma och då blir det lite lunch innan han drar och fixar till festen igen ;)

Igår köpte jag lite fina kläder till Abbe av Petra Sämmerby, så himla fina barnkläder hade hon ;) så de blir nog fler köp där. Sista bilden har han på sig en body från villervalla som jag köpte av henne.

Nu ska jag ladda lite mer genom att kolla lite i min garderob efter någon fint att ha ikväll ;)

Ha en fin lördag mina vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0