Finnar finnar finnar....

När jag va i tonåren så hade jag problem med min hy, precis som många andra. Jag hade rätt skapligt med finnar med dom döljde sig rätt bra under luggen och allt annat hår på sidorna så det syntes inte mycket utåt. När finnarna försvann så fick jag fula ärr istället som jag verkligen har hatat, men lärt mig leva med!
Nu är jag ju fortfarande ung (24 år) och får finnar lite då och då.. MEN under min graviditet så kom skiten tillbaka, mina tonårs finnar.....
En del får bättre hy under graviditeten och andra får värre.. Och jag va en av dom som fick värre.. För att dölja detta så skaffade jag självklart lugg. Men det var de sämsta jag kunde göra. Det blev ju bara mer. Så jag fick gilla läget, sätta upp håret hemma och täcka för när jag skulle bort.
Idag har jag fula ärr efter finnarna som säkert bara jag lägger märke till.
För att dölja ärren så skaffade jag lugg för ett tag sen igen ;)
Självklart har jag några finnar idag.... Jag rengör, tvättar, torkar, ansiktsmaskar, fuktar.. Allt man kan göra, jag ser fan inget resultat!
SÅ idag såg jag en ansiktsmask på Facebook som jag genast beställde. Jag läste självklart kommentarer och sånt där. Och denna ansiktsmasken verkar ha fått bra kritik. Så jag ska testa.

Är det någon som har de som jag? Eller någon som kan komma med tips och idéer? Eller någon som kanske till och med har testat denna masken?
Snälla skriv en kommentar ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Eva

Det där proactive som alla kändisar gör reklam för tro?

2013-03-24 @ 11:23:28
Postat av: Natasha

Om det är den svarta har min syrra testat den, hon sa att det svider o gör ont... :/

2013-03-26 @ 21:50:41
URL: http://sonatasha.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0