Fotboll

Jag köpte plåster till Abbe på Busaåkalasa och tänkte då på hans far som gillar fotboll, så det blev ett sött fotbollsplåster. Nu när han har ont i sin stortå så fick han inviga ett plåster ;)

Ni med barn, en fråga till er. Att underhålla ett barn verkar ju inte så svårt, och det är de inte för dom skrattar ju bara man gömmer sig bakom fingrarna. Men orkar ni varje dag? Abbe är nu sjuk (snorig) och jag försöker underhålla honom konstant för han är väldigt sällskapssjuk och kan inte leka själv.
Hur gör ni? Sitter ni i lekrummet dag ut och in och kollar på samma leksaker?!
Tv:n är inget för han..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tror på att visa barnen nya lekar och sedan låta de leka själva! Skulle inte orka att leka med dom hela dagarna, så kul är det inte enligt mig. Men att visa dom, ge dom nya idéer, låta dom inspireras av hur man kan använda leksakerna tror jag är bra :)

Svar: Men kom gärna med lite tips på nya lekar till mig då :) för jag är värdelös på det.. Kommer bara på lekar och då är jag ju med i dom. Och går jag när han leker eller inte är med så ska han upp i min famn (väldigt mammig) Jag leker med Abbe dag ut och dag in och jag tror inte jag är en dålig mamma om jag en dag inte skulle orka när vi sitter här hemma. MEN sen har vi ju inte upptäck allt i hemmet än som inte är barnvänligt så då är det bra att vara efter han och upptäcka...
Alexandra Karlsson

2013-03-20 @ 12:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0