Min vän Ida

Lugnt i butiken, får man passa på att blogga då?
Jobbar i Ulricehamns finaste och coolaste affär. De två tjejerna som driver butiken är lika underbara och snälla som dom ser ut. Busaåkalasa pratar jag såklart om ;) än idag har jag köpt en present till min son. Hihi!!

Tidigare idag hängde jag och Abbe o sassarp hos en kär vän till mig, synd bara man inte ses oftare?! ;/
Ska bli kul när Abbe växer upp och kan leka med hennes barn, så kan vi sitta och ta en fika och le åt våra barn ;) Eller varför inte vara med och leka, vi har nog minst lika kul. Jag måste ta tag i att träffa dom jag verkligen vill träffa oftare och dom jag bryr mig om <3 Ida Bergqvist, du är en av dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0