MYS fredag

På fredagar så är Micke pappaledig och vi brukar då vara latte-morsa och espresso-farsa. Men eftersom Abbe fortfarande är väldigt snorig så ville vi inte ge oss ut med han. Så espresso-farsa fick stanna hemma för nu behövde jag komma ut lite :)
Jag träffade Mergime, så vandrade vi på stan. Inhandlade solbrillor och ett par tights till mini för strumpor åker ju bara av. Eftersom vi har kallt golv och han är förkyld så tyckte jag det var ett bra inköp :)
Gime klappade Din Deli kossa och sen gick vi till Bar Prego och fikade ;)

När jag kom hem så höll Micke på att städa.... Jag kan inte tro mina ögon och näsa, SÅ JÄVLA KUL ATT KOMMA HEM TILL NYSTÄDAT ;)) Eftersom jag är lite halvpedant så är det jag som städar för de mesta (Micke gör annat i hushållet). Men att komma hem till detta är underbart.

Ikväll går gladiatorer finalen och VM kval på tv och vi vill kolla olika (vi har bara en tv) så någon av oss måste iväg. Och jag offra mig ;) så ikväll åker jag till min syster Martina och myser.
Innan vi skiljs åt så tog vi en gemensam powernap. Jag kunde inte vila pga att jag va tvungen att kika in min fina familj. Innan man hade barn så tänkte man mycket på att "tänk när ett barn ligger emellan oss" och nu gör det ju det ;)) Hur kan jag då lägga igen ögonen?! ;)

Ha en mysig fredagskväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0