Plocka plocka

Är det bara jag som är riktigt trött på det ständiga plockandet man gör hemma hela tiden?
Är det något som kommit sig när man fick barn tro? Eller va jag likadan innan?
Mycket kom nog när vi flytta till hus och allt blev mycket större (då va jag gravid).
Men de måste bero på att man bara vill ha det fint hemma. Men det känns inte som de blir finare hur mycket jag än plockar och plockar. Kan det vara så att jag bara lägger grejerna på nya ställen där dom inte ska vara tro?! Puh, fy vad jag blir trött på mig själv nu.. Hur kan man klaga på något sånt här? Finns ju folk som inte ens har ett hem :/
Jag slutar nu!
Men.... Jag är trött på plockandet!

Vimpel.... Fick en fråga på instagram varför man har vimplar hemma och framför allt i barnrummet?! Är det någon typisk barninredningspryl?! Jag själv har vimpel i lekrummet och blev för älskad i den på mitt jobb! Men är det inne med att ha en vimpel i sitt hus/lägenhet nu för tiden tro?

Imorgon blir det fest!!!!! Första gången på.. jag vet inte hur länge?! 1 1/2 år tro?
Pappa ska ha lilleman och Rebecka ska vara fylletaxi ;) hoppas jag orkar vara uppe länge och slipper oroa mig för snoriga Abbe!

Go helg


Kommentarer
Postat av: Carolina

Oh my! Jag gör inget annat än plockar o plockar heller! För jag vill ha lite ordning runt omkring mig :)
Fast det känns som man mest flyttar runt saker o ting o samlar ihop i små högar typ ;)
Hoppas det blir skoj på lördag :) kram

Svar: Haha ja men det är nog så att man plockar och plockar och bara lägger sakerna bakom ryggen typ ;)
Alexandra Karlsson

2013-03-15 @ 22:30:56
URL: http://bjalhammar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0