Signering i Borås och skidbacken!

Jag är sjukt nervös inför morgondagen, då ska jag åka i skidbacken med min brorsdotter ;) de va något år sen jag åkte snowboard men det ska nog gå bra, men sen ska jag även lära henne att åka skidor... Jag har ju aldrig åkt. Men bara vi har kul så blir det nog bra ;)


Jag Micke och Abbe åkte till Borås för att kika in grabbarna i State of drama på knallerian och även träffa Mimmi som stod och sålde deras tröjor och skivor. Det va väldigt många småtjejer som va snabbt i kön och ville gärna ta massa kort på killarna, så kul ;)
Vi väntade till sist för att köpa en skiva och tröja till mig ;)
Självklart ville jag ju ta en bild på blivande kändisen och min son och de blev grymt (yngsta fan kanske?), och sen en klassisk bild på Micke och Emil ;)
Hoppas på en bra plats i melodifestivalen nu bara ;)

Hållet tummarna för imorgon och kommer med uppdatering på kvällen ;)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0