Ska man tro eller inte?

Idag tillbringade jag en liten tid hos ett medie... Ja nu är det såhär att jag vet egentligen inte vad jag tror på.. Kan man verkligen kontakta andevärlden sådär?
Så jag gjorde ett försök..
När jag kom dit så fipplade jag mycket med telefonen för att få allt inspelat, men det va 23 sekunder inspelat insåg jag efteråt. Men jag kom iallafall ihåg det viktigaste.
Jag sa inte ett knyst om vem jag var eller vad jag hette knappt, bara satte mig på stolen.
Jag fick kontakt! Coolt.
Personen/personerna som kom fram gjorde sig väldigt förstådd så jag visste vem de va. Detta skrämmer mig inte, jag satt bara med ett leende på läpparna hela tiden.
Nu i efterhand så finns det en grej jag söker, och jag kommer söka tills jag hittar ;)

Ikväll blir det jobb för min del och det är 25% på Busaåkalasa idag så kom och fynda :)
Jag känner mig lite extra glad.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Natasha

Vr var du hos ett medie? Sjukt coolt ju!

2013-03-22 @ 22:18:38
URL: http://sonatasha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0