Skidbacken

Å hej å hå vad min kropp värker nu när jag lagt mig till sängs.
När vi kom till skidbacken idag och jag ställde mig på min gamla snowboard så kändes det som jag åkte igår för de gick så bra. Men på kroppen kändes de att jag va otränad och fött ett barn... Puh!! Men jag hängde på :)
Jag åkte med min brorsdotter Nova som bara hade åkt någon gång innan. De börja med att jag sprang med henne upp i lilla liften så hon inte trilla och sen även hjälpte henne med några svängar på nervägen. När jag skulle få henne att åka stora liften och backen så såg jag att hon tveka, men ändå sa nej! Då åkte vi och kika lite på liften om den egentligen såg så farlig ut på nära håll?! Sen efter många nej så sa jag till henne att jag åker upp så ses vi i lilla backen. Då fick jag tillbaka "men jag åker väl med upp då" ;) hahah, där fick jag henne! Sen gick de inte stoppa. Från att trilla/slänga sig 8ggr första gången till att åka ifrån mig i backen kallar jag modig :) Jag bara gäspade och gäspade i slutet, längesen man va ute såhär länge.
Har även aldrig varit ifrån min son såhär länge som idag. Men det hade gått jätte bra :) När jag kom hem så slängde jag mig i sängen och stensomnade... Snacka om att vara utmattad. Nu ska jag försöka sova för imorgon händer fet något som typ ingen vet om :) spännande.. Mer info imorgon :)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet! ;)

2013-03-07 @ 08:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0