Söndag

Igår va melodifestivalen, vi bjöd hem lite folk på mat och mello-fest. State of drama kom näst sist men har vunnit så mycket på att komma dit dom kom ändå. Så vi önskar dom lycka till i framtiden nu :)

Idag åkte vi till Borås och gick lite på knalleland då vi mötte min syster med sambo. De blev en gofika och sen vidare till Abbes farfar för lite mat.

Abbe har nu fått sin första förkylning. Kan även bero på att tänderna växer och växer. Men han är glad för det :) Sen har jag även dragit ner på amningen jätte mycket. Ammar bara morgon och det känns bra. Men de är väl nu då han börjar bli sjuk, jag höll kanske honom frisk så länge jag ammade.

Ikväll kommer kanske Abbes kusiner till
Alarp och sover över ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0