God jul

Imorgon är dagen då vi ska åka iväg med mamma och pappa någonstans!

I julklapp fick jag, Martina, Robert och Anna en hemlig resa bara vi. Barn och respektive får stanna hemma. Det ska bara vara vi, som förr. Detta är en utmaning men ändå underbart får jag hoppas. Vi åker imorgon och kommer hem på söndag, och vi barn vet ingenting. Kl 13.50 kommer dom hit till Alarp och hämtar mig.
Jag har aldrig varit ifrån Abbe så länge, men det ska gå fint.
Mina älskade föräldrar tänker så långt. Helt underbart att vi får umgås igen och inte glömma bort att vi är en familj.

Jag skriver mer på söndag om helgen, om inte innan.

Nu ska jag packa ;)

Älskar dig min son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0